Commissies

Passing shot heeft vele commissies die de vereniging helpen bij het organiseren van leuke, sportieve en leerzame evenementen. De commissies zijn de fundering van de vereniging, waar actieve leden door middel van een commissie de vereniging helpen activiteiten neer te zetten en de vereniging draaiende te houden. Opgeven voor de commissies kan op 2 momenten in het jaar voor een selectie van de commissies. Dit staat per commissie vermeld. 

De commissies zijn goed te combineren met het dagelijks leven en studie, iedereen kan zich opgeven voor elke commissie!

Opgeven kan via de button hieronder, onderaan deze pagina, of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Activiteiten Commissie (AC)

De activiteitencommissie is gedurende het jaar verantwoordelijk voor alle interne PS-activiteiten, waaronder het Christmas Running Dinner, het Datediner, de Rottedamse Rally en de Nieuwjaarsbowrol. Dit betekent dus ook dat je het hele jaar actief met Passing Shot bezig bent en veel aanwezig zult zijn. Samen met de Commissaris Intern denk je na over de invulling van bestaande activiteiten en zal je gedurende het jaar nieuwe activiteiten bedenken, vormgeven en introduceren. De activiteitencommissie is een van de meest intensieve commissies binnen Passing Shot. Houdt er dus rekening mee dat de AC gemiddeld één keer in de week vergaderd en dat er van je verwacht wordt dat je bij zo veel mogelijk borrels en andere activiteiten aanwezig kunt zijn.

Dus wil je graag de interne activiteiten van de vereniging helpen en ben je creatief, sociaal en enthaustist om je veel in te zetten voor de vereniging? Geef je dan tot 9 september 2019 op via de button onderaan deze pagina, of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Eerstejaarscommissie

Deze commissie zal de organisatie van alle eerstejaarsactiviteiten op zich gaan nemen en proberen zoveel mogelijk nieuwe leden enthousiast en bekend te maken (en te houden!) voor de vereniging. De commissie bestaat uit zowel nieuwe als oud-leden van de vereniging. Aangezien dit is een halfjaarlijkse commissie is (start september, eindigt eind februari) is dit een mooie gelegenheid om met de opgedane ervaring door te stromen naar een andere commissie of je aan te melden voor de commissies die in de tweede helft van het jaar gechargeerd worden.

Ben je niet alleen sociaal sterk, maar ontmoet je ook graag nieuwe mensen? Meld je dan aan voor de eerstejaarscommissie, aanmelden kan tot 9 september via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Mediacommissie

Dit jaar wordt het dan eindelijk tijd voor een nieuwe promotievideo voor onze vereniging, dit zal voor deze commissie een groot aandachtspunt zijn van dit jaar. Tevens levert de mediacommissie de leukste foto’s en video’s van onze activiteiten voor onze website, almanak, PE en facebookpagina’s. We zijn dus op zoek naar creatieve leden die het leuk vinden en verstand hebben van het maken van beeldmateriaal en dus op veel activiteiten aanwezig zullen zijn om onze geweldige activiteiten vast te kunnen leggen. Geen zorgen, er is natuurlijk genoeg vrijheid om zelf ook te kunnen genieten van de activiteiten. Deze commissie zal ongeveer één keer in de maand bij elkaar komen om ideeën met elkaar te delen. Houd er rekening mee dat je veel aanwezig zult zijn bij de PS evenementen.

Dus heb je ervaring in het maken en/of bewerken van foto’s en video’s en vind je het leuk om activiteiten van Passing Shot zo mooi mogelijk vorm te geven? Geef je dan voor 9 september op via de button onder deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

AlmanakCommissie

Aankomend jaar zal de vijfde editie van de Passing Shot almanak uitkomen, en een speciale: want het is de lustrumalmanak! Dit jaarboek zal vol komen te staan met de sappigste verhalen, laatste regelacties en natuurlijk beschrijvingen van alle activiteiten gedurende het verenigingsjaar. Ieder commissielid is verantwoordelijk voor het aanleveren van een aantal stukjes, maar door wie de spannende verhalen worden geschreven is aan jou! En als je liever voor een ‘snel’ design zorgt is deze commissie ook voor jou geschikt! Om te zorgen dat er aan het einde van het jaar een prachtig exemplaar uitgedeeld kan worden wordt er maandelijks vergaderd.

Ben jij creatief en wil je meehelpen aan het in elkaar zetten van de almanak waar heel het Passing Shot jaar in terug te lezen is? Of meehelpen aan de vormgeving van een boek dat nog jaren in de kast staat van menig PS’er? Meld je dan voor 9 september aan voor de Almanakcommissie via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

On-Tourcommissie

Deze commissie is verantwoordelijk voor het ABN Amro-toernooi, de Roland Garros reis, de Davis Cup en de promotie voor studententennistoernooien bij zusterverenigingen. Kortom, alles waarbij Passing Shot On Tour is! Vind jij het leuk om naast het feesten met PS’ers ook de nodige feestjes met andere verenigingen mee te maken, en/of weet je toernooien waarvan jij vindt dat Passing Shot zeker vertegenwoordigd moet zijn? Meld je dan aan voor deze commissie! Het voordeel van deze commissie is dat je veel contacten maakt, zowel binnen als buiten de vereniging. De commissie vergaderd één keer in de paar weken en heeft een piekmoment van belasting rond de organisatie van het ABN Amro-toernooi in februari. Ook zal er van je verwacht worden dat je de tweede helft van het studiejaar een aantal weekenden beschikbaar bent voor externe toernooien.

Lijkt je dit wat en ben je sociaal aangelegd? Meld je dan voor 9 september aan via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

FeestCommissie (FeCo) *Verlopen*

TIJDENS PASSING SHOT LUSTRUMJAAR 2019-2020 NEEMT DE LUSTUMCOMMISSIE DE TAKEN VAN DE FECO OVER, VOLGEND JAAR GAAT DE FECO WEER VERDER.
De feestcommissie zal zich volgend jaar bezig weer gaan houden met het organiseren en de invulling van het Dies gala en twee open feesten. Wanneer je in deze commissie plaats zult nemen verwachten we van je dat je van elk open feest en elke borrel waar jij aanwezig bent één groot feest maakt. Daarnaast kan je je creatieve brein loslaten voor het verzinnen van de meest krankzinnige thema’s en zorg je voor het contact met de feestlocatie. De commissie zal dicht bij de feesten één keer in de week vergaderen, en tijdens minder drukke perioden ongeveer twee keer in de maand.

Aanmelden voor deze commissie is vanaf volgend jaar weer mogelijk.

BRAK-Commissie (BRAKco)

Deze spannende commissie in verantwoordelijk voor het organiseren van hèt externe toernooi van Passing Shot genaamd BRAK. Dit 3 daagse toernooi zal in het tweede helft van het jaar plaatsvinden (vermoedelijk in maart) en dient als verbroederingsmoment tussen niet alleen onze Passing Shot’ers, maar ook tussen ons en onze zusterverenigingen verspreid door heel Nederland. Als commissielid organiseer je het toernooi, alle activiteiten, de feesten en andere bijbehorende dingen. Ook in deze commissie doe je veel organisatievaardigheden op en leer je omgaan met een groot budget. Naarmate het toernooi nadert, zal de werklast en de hoeveelheid vergaderingen toenemen (van maandelijks naar wekelijks).

Ben je een teamplayer en wil jij de derde editie van BRAK tot een succes maken? Schrijf je dan voor 9 september in voor deze commissie via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Redactiecommissie

De redactiecommissie is een groep enthousiaste mensen die het leuk vinden om voor de tekstuele kant van media te zorgen. Als dit te abstract klinkt: het kan uiteenlopen van leuke content voor de openbare Facebook, beschrijvingen van activiteiten tot teksten voor in het clubblad, de PE: Passing Events. Dit doe je natuurlijk niet alleen, want de redactiecommissie is vrij om mensen te benaderen voor columns en werkt nauw samen met de mediacommissie en de websitecommissie. Deze commissie vergaderd één keer per maand om de ontroerendste en boeiendste verhalen te selecteren.

Ben je goed in vormgeven, het schrijftalent van onze prachtige vereniging of vind je het leuk om Passing Shot te informeren met grappige verhalen, feitjes en de sappigste roddels? Meld je dan voor 9 september aan voor de redactiecommissie via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Familietoernooi Commissie

WEGENS EEN GELIJKWAARDIG LUSTUMEVENEMENT IS OPGEVEN VOOR DE FAMILIETOERNOOI COMMISSIE NIET MOGELIJK, VANAF VOLGEND JAAR GAAT DE COMMISSIE WEER VERDER!
Ieder jaar is het weer een groot succes: het familietoernooi. De uitgelezen kans om je hele familie kennis te laten maken met (de families van) je Passing Shotvrienden om vervolgens de strijd aan te gaan op de baan. Welke familie beschikt eigenlijk over het meeste tennistalent, welke familie geeft nooit op en welke familie heeft meer inzet naast dan op de baan? Je gaat er allemaal achter komen als je deze gezellige onderlinge strijd organiseert. De commissie is onder andere verantwoordelijk voor de teams, de invulling van de dag, het thema, de aankleding en uiteraard de BBQ. Als commissielid zal je vooral nodig zijn in aanloop naar het familietoernooi toe, maar zorg natuurlijk ook dat er een groot kruis in je eigen en in de familie agenda staat op deze dag!

In verband met een gelijkwaardig Lustrum evenement is opgeven voor deze commissie dit jaar niet mogelijk! Volgend jaar gaat deze commissie weer verder!

Acquisitiecommissie

Deze commissie zal zich bezighouden met verschillende zaken, waaronder het op een creatieve manier op de kaart zetten van Passing Shot. Zo zijn er de afgelopen jaren verschillende sponsoren gevonden door middel van het creatief gebruiken van onze verschillende promotie kanalen, zoals: shirts, posters, weekmail, website, etc. Dit jaar willen we gaan kijken of we ons bereik nog verder kunnen exploiteren door slim gebruik te maken van de huidige kanalen en eventueel nieuwe te vinden of creëren.

Kan jij out-of-the-box denken en wil je samen op zoek naar sponsors en de vereniging versterken? Solliciteer dan voor de acquisitie commissie, dit kan tot 9 september via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl

Technische Commissie

De Technische commissie zal samen met de technisch commissaris zich onder andere bezig gaan houden met competitiezaken, trainingen en wokkels. De competitieleider en hoofdtrainer zullen ook in deze commissie plaatsnemen.

Heb jij ideeën over de invulling van de trainingen? Heb je zin om mee te denken over de laddercompetitie of hele nieuwe manieren om het tennis voor onze leden nog leuker te maken? Misschien ben jij dan wel een goede toevoeging aan deze commissie om alle zaken onder het kopje ‘tennis’ goed te laten verlopen! Meld je aan via de button onderaan deze pagina of via een mail naar bestuur@passingshot.nl
En ohja, dit graag voor 9 september 😉

International committee

De international committee is voor de internationale leden van de vereniging, waar we er steeds meer van krijgen! Deze commissie houdt zich bezig met activiteiten voor de internationals van Passing Shot, om deze ook enthousiast te maken voor de vereniging.

Sollicitaties voor deze commissie staan alleen open voor internationale leden van Passing Shot. Inschrijven kan alleen via de Engelstalige pagina! [CLICK FOR ENGLISH>>]

Website commissie

Krijg je jeukende handen als je deze site ziet? Dan is deze commissie heel geschikt voor jou!
In deze tijd van technologische ontwikkeling is het hebben van een website een must. Nadat vorig jaar de website van Passing Shot weer online is gekomen, is het dit jaar tijd om de website verder te ontwikkelen en om meer informatie op de site te krijgen voor aankomend leden, geïnteresseerden en bestaande, actieve en oude leden. Deze commissie gaat zorgen dat de website aan het einde van het jaar er helemaal gelikt en strak uitziet. Doel is om de website maandelijks te updaten met het laatste nieuws, de maandagenda en verbeteringen.

Ben jij de website-tovenaar die wij zoeken of heb jij grootse plannen of ideeën over hoe de site er het mooist en efficiënt uitkomt, meld je dan aan voor de websitecommissie, dit kan via de button onderaan deze pagina of met een mail naar bestuur@passingshot.nl
De deadline hiervoor is 9 september

OVERIGE COMMISSIES

Later dit jaar komt er meer info beschikbaar over de overige commissies, zoals de Wintersportcommissie (WiSpo), open-toernooicommissie, clubkampioenschappen commissie en de eurekaweek commissie!